Varšuva per vieną dieną

Keleivis Nojus dalinasi savo istorija ir nuotraukomis iš kelionės į Varšuvą. Skaitome.

Lenkijos sostinė Varšuva nors ir priklauso kaimyninei šaliai, tikrai ne visi yra ten buvę… Daug kas galvoja, kad tai nėra labai toli, dėl to nereikia važiuoti, kiti tiesiog yra susidarę įspūdį iš laikraščių ar dėl tam tikrų istorinių priežasčių… Be reikalo! Visi jie labai daug praranda nenuvažiavę į šį nuostabų miestą, gi tiek daug galima pamatyti ir nuveikti.

Labai ilgai svajojau su šeima nuvažiuoti į šį miestą, bet vis nenuvažiuodavome, tad šią vasarą pagaliau išsiruošėme.

Į Varšuvą veža ir naktiniai autobusai. Labai patogus keliavimo būdas, nes visą naktį važiuoji ir anksti ryte būti mieste. Atvažiavus į Varšuvą, iškart sudomino kitokie pastatai, tramvajai ir kitokios parduotuvės, kurių neatrasite Lietuvoje.

Į Varšuvą vykau vienai dienai. Varšuva – didelis, milijoninis miestas. Iškart atvažiavę išlipome ,,Varszawa Centralna“ stotyje. Tai labai patogi vieta, nes vos už kelių šimtų metrų yra Varšuvos senamiestis, tad bevek viską galima pasiekti pėsčiomis. Eidami į senamiestį, matėmę ,,Palac Kultury i Nauki“ (vienas aukščiausių pastatų Varšuvoje), iš kurio matosi įspūdinga Varšuvos panorama.

Vilnius – Varšuva

Kaunas – Varšuva

Varšuvos senamiestis yra tikrai labai didelis. Vaikščiodami pro senamiestį matėme ir Varšuvos barbikanq (istoriniai įtvirtinimai, kurie saugojo Varšuvos miestą), šv. Jono arkikatedrą… Graži yra ir turgaus aikštė Varšuvoje. o pilies aikštė ne tik graži, bet ir labai didelė. Senamiestyje yra ir Prezidentūra, ir paminklas Adomui Mickevičiui, paminklas/kolona ATR karaliui Žygimantui Vazai, kuri yra pačiame pilies aikštės centre.

Juk Lietuvą ir Lenkija sieja ne tik siena, bet ir bendra istorija.  Buvome ir Varšuvos karališkoje pilyje, kurioje yra įrengtas muziejus. Muziejaus kaina tikrai nėra labai didelė. Muziejuje (parodoje, kuri vyko vasarą) pamatėme labai daug ,,gyvenimo“ iš ATR laikų – karališki rūbai, karališkos menės, kambariai, paveikslai… Labai nuostabus yra šios karališkosios pilies sodas. Labai gražu, žalių erdvių yra daug, o jisai pats yra tikrai nemažas. Dėl to tai buvo viena mėgstamiausių akimirkų Varšuvoje. Pietūs valgėme vienoje senamiesčio kavinėje, kurioje jų yra apstu! Taip pat pirmą kartą paragavome spurgų su rožių įdaru! Po pietų nusprendėme eiti į didžiausią šalyje Koperniko mokslo centrą, bet dėl eilių nespėjome…

Kadangi diena jau ėjo į pabaigą, nusprendėme nueiti į Frederiko Šopeno muziejų, Frederikas Šopenas – grasiausias lenkų kompozitorius, senamiestyje netgi yra grojantys suoliukai  – jie groja Šopeno muziką. Labai pralinksmina, o muzikos gerbėjams labai patiks. Buvo ir kitų muziejų variantų, kaip: Marijos Kiuri muziejus, Varšuvos sukilimo muziejus, Willanow rūmų muziejus, bet dėl laiko stokos nespėjome aplankyti… Dėl to jau žinome savo sekančius planus į Varšuvą!  Pats muziejus mane nustebino, nes yra labai interaktyvus – viskas pateikta tikrai moderniai ir šiuolaikiškai. Na ir pabaigai, nusprendėme nueiti į prekybos centrą. Prie Warszawa Centralna“ stoties, jų yra netgi du!

Vakare išvažiavome iš Varšuvos atgal į Lietuvą. Diena Varšuvoje buvo produktyvi ir nuostabi.  Įsimylėjome Varšuvą ir džiaugiamės, kad galėjome ją iš arčiau pažinti. Tad ir jums linkiu nuvykti ir susipažinti su šiuo miestu!

Pasidalink ir įvertink Nojaus kelionės aprašymą. Jeigu pats buvai kuriame nors mieste, į kurį keliauja Eurolines autobusai, pasidalink savo istorija – už tai padovanosime kelionę dviems #KeičiamĮspūdžiusįKeliones.